Windows Vistada Font Yüklemek


Windows Vista da Font yüklemek konusunda sıkıntı çeken arkadaşlar olduğunu gözlemledim. Bu konuyla ilgili bir tüyo vermek istiyorum. Windows Vista Font klasörü bildiğiniz gibi

”  C:\Windows\Fonts ” dizinindedir.

Bu dizine Userların font yükleyebilmesi Windows dizininde olduğu için mümkün değildir.

Font yükleyemek için önce ” attrib -r -s c:\windows\fonts   ” komutunu kullanıyoruz. Bu adımdan sonra restricted user dahil font yükleyebiliriz.

Hakkında ÖmerKARADENIZ
https://omerkaradeniz.wordpress.com/hakkimda/ https://www.linkedin.com/in/omerkaradeniz

5 Responses to Windows Vistada Font Yüklemek

  1. Girl diyor ki:

    Saol da tam anlayamadım bizim bilgisayar leptop ve vista ama winrardan yazı tipi yükleyemiyorum ne yapmalıyım? yükleyince bu yazı tipi geçerli değil diyor. sizce winrarın içindeki yazı tipi dosyasını mı koymalıyım? lütfenn yardımcı olunnn😦

  2. tekin diyor ki:

    tabiki arkdaşım rar dosyasının içindekini yüklemelisin

  3. ayşegül diyor ki:

    arkadaşlar açıkçası ben bu komut olayını anlayamadım çok sıkıntı çekiyorum bir türlü yükleyemedim bana ne olur yardımcı olun

  4. eko1 diyor ki:

    10 numarasın millet cahil cahil bilgiler veriyor bilen bilmiyen herkonuda fikir yürütyor ama esas olan böyle dogru bilgiler vermek

  5. eko1 diyor ki:

    ayşegül başlattan çalıştıra gir oraya tam komutu yaz
    attrib -r -s c:\windows\fonts
    hiç bişey çıkmıcak sonra tekrar c:\windows\fonts a gir ve fontu oraya kopyala işlem tamam

Bir Cevap Yazın

