Microsoft, Windows 7 Söylentileri


Microsoft Windows 7 yi 2009 damı çıkartır 2010 damı çıkartır bilinmez ama söylentileri o kadar çok yayıldı, o kadar kesin tarihler ortaya atılmaya başlandı ki artık bende blogumda bu konuya yer vermek istedim. Öncelikle Microsoft Windows Vistaya ne kadar yatırım yaptı sizde biliyorsunuz geçmişte Windows ME gibi bir ara sürüm niteliğinde olan işletim sistemleride yayınlandı. Windows 98 SE gibi ikinci sürüm işletim sistemleride yayınlandı. Kendi fikrimi söylemek gerekir ise Windows 7 çıkması için daha çok uzun süreler olduğunu düşünüyorum.

Microsoft Windows7 ile ilgili söylentiler ve haberler o kadar çok etrafa yayılmış vaziyetteki elimizde Windows Vista SP1 gibi bir işletim sisteminden neredeyse hiç bahsetmiyoruz. Windows7 Windows Vistadan farklı bir yapıda olmayacaktır. Yeni nesil Windows Server 2008 ve Active Directory Servisleri,  Windows Server 2008 Server Core gibi işletim sistemleri ile uyumlu olacaktır.

Microsoft Windows 7 ye ait olduğu söylenen bir resmide sizinle paylaşmak istiyorum ki bir kaç küçük eklemeyle zaten Windows Vista bu hale getirilebilir. Bu da demek oluyor ki Windows 7 için henüz çok erken ve size tavsiye önce Windows Vistayla tanışmanız ve içeriği hakkında bilgi sahibi olmanızdır. Zaman ilerledikçe teknoloji hızla değişiyor ve işletim sistemleri sürekli güncelleniyor hayatınızın çoğu zamanı  bilgisayar başında geçiriyor ise işletim sistemleri kadar kendinizide güncellemeniz gerekmektedir. Windows Vistaya geçmeden Windows 7 kullanmak Windows 7ye alışmanızıda zorlaştıracaktır.

Büyütmek için tıklayın.

Windows 7 Ekran Görüntüsü.

Windows Vista SP1 yüklendikten sonra gerçekten daha güvenli ve daha stabil çalışıyor bunu bir Internet Explorer 7 açarak internette sörf yapmaya başladığınızda sizde hissedeceksiniz.

Windows Vistayı Hızlandırmak makalesinden başlayarak Windows Vista hakkında güzel bilgiler edinmeye başlayabilirsiniz.

Hakkında ÖmerKARADENIZ
https://omerkaradeniz.wordpress.com/hakkimda/ https://www.linkedin.com/in/omerkaradeniz

Bir Cevap Yazın

