Google Adwords Görsel Egitim Videolari


Blogumda Google Adwordse biraz daha fazla yer ayirmaya karar verdim ve bir kaç küçük bilgi verdikten sonra sizlere Google Adwords Türkçe Egitimlerini paylasmak istedim. Google in gücünü kullanmak isteyen arkadaslara çok faydali olacagina eminim.

Google seminerler hakkinda diyorki ; ” AdWords’ü nasil kullanmak gerektigini çözmeye çalismanin ne kadar zor oldugunun farkindayiz. Bu nedenle, söz konusu sorulari yanitlamaniza ve çesitli bilgiler edinmenize yardimci olmak üzere sizlere dört adet http://www.omerkaradeniz.com çevrimiçi egitsel sunum hazirladik. Bu egitsel sunumlar, AdWords’e yaptiginiz yatirimdan en iyi sekilde nasil yararlanabileceginizi anlamaniza yardimci olmak üzere AdWords uzmanlari tarafindan hazirlanmistir.”

Google Adwords Ögrenmeniz için Ücretsiz Türkçe görsel videolar ve seminerler düzenliyor ve Google Adwords Türkçe Ücretsiz Egitim için tiklayiniz.

Hakkında ÖmerKARADENIZ
https://omerkaradeniz.wordpress.com/hakkimda/ https://www.linkedin.com/in/omerkaradeniz

One Response to Google Adwords Görsel Egitim Videolari

  1. Kardelen diyor ki:

    slm çalışmalarınızda başarılar diliyorum bilgisayar virüsleriyle başım dert niye dertte onu söyliyim hemen çünkü bu virüs olayından hiç anlamıyorum ama bilgisayarımda virüs olduğundan eminim çünkü tuhaf şeylar oluyo bana email adresimden ulaşırsanız çok sevinirim..Ömer bey çalışmalarınızda başarılar diliyorum Allaha emanet olun hoşcakalın

Bir Cevap Yazın

