Regedit Açılmıyor / Kayıt defteri düzenleme yönetici tarafından devreden çıkarılmış hatasını gidermek


Windows da çeşitli virusler ve wormlar tarafından regedit disable edilebilir. Registry’i açmak için çeşitli tools da mevcuttur. Regedit i  bu toollar olmadan da açabiliriz.

Masaüstüne bir adet “txt” dosyası oluşturun.

Yani masaüstünde sağ tıklayıp “Yeni” “Metin Belgesi” diyoruz. Aşağıdaki yöntemler yardımcı olacaktır.

1- “Başlat”–> “Çalıştır” Aç Kutusuna

REG add HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ Policies\System /v DisableRegistryTools /t REG_DWORD /d 0 /f değerini kopyalayıp ve “tamam” diyoruz.

2- Bu çözüm Windows XP Professional işletim sistemi olan arkadaşlarımız için geçerlidir.

“Başlat” > “Çalıştır” Kutusuna “gpedit.msc” yazın ve “tamam” diyoruz. Karşımıza Grup İlkesi geldi. İzleyeceğimiz yol şu:

“Kullanıcı Yapılandırması” > “Yönetim Şablonları” > “Sistem” > “Kayıt Defteri düzenleme araçlarına erişimi engelle” seçeneği üzerine iki kere tıklayıp  “yapılandırılmadı” seçeneğini etkinleştirip; “uygula”, “tamam” diyoruz.

Birinci işlemi Otomaik olarak yapmak için ekteki dosyayı indirip çalıştırabilirsiniz.

Regedit Açılmıyor Hatasını Gideren Dosya

Hakkında ÖmerKARADENIZ
http://omerkaradeniz.wordpress.com/hakkimda/

16 Responses to Regedit Açılmıyor / Kayıt defteri düzenleme yönetici tarafından devreden çıkarılmış hatasını gidermek

  1. oguzhan diyor ki:

    arkadasım ben bu “gpedit.msc” giriyorum ama yonetim şablonlarında sistem YOK.bi yardım

  2. Ömer KARADENIZ diyor ki:

    Merhaba
    isletim sisteminiz ingilizce ise system diye yazıyordur. Bunun dışında her windowsun gpo sunda bunlar bulunmaktadır.

  3. YUSUF diyor ki:

    YNI SSORUN BENDEDE VAR gpedit.msc” giriyorum ama yonetim şablonlarında sistem YOK SYSTEMDE YOK BANA RESİMLİ MAİL ATARMISIN SAOL ŞİMDİDEN subcoolin_yusuf@hotmail

  4. Ömer KARADENIZ diyor ki:

    Yusuf bey başlat a tıklayıp çalıştır kısmına tıklayın açılan kücük pencerede gpedit.msc yazip entere basın çıkması gerekir.

  5. ahmet diyor ki:

    dedıgınız her seyı yaptım fakat aynı hatayı tekrar verıyor

  6. Ömer KARADENIZ diyor ki:

    bu işlemlerden sonra görev yöneticisinin açılması için bilgisayarınızı yeniden başlatmanız gerekir.

  7. özkan diyor ki:

    bakın bendede aynı sorun var. windows bileşinleri ve windows desktop search den başka seçenek yok.sistem klasörünü içermiyor. nasıl halledebilirim tüm forumları araştırdım ama bulamadım. şimdiden teşekkürler..

  8. Acharad Sami vanJoulee diyor ki:

    Bu ipucu da benden olsun :

    Şayet gpedit.msc denetim panelinde “Sistem1 kısmı çıkmıyorsa :

    Yönetim Şablonları üstüne sağ tıklayıp, Şablon ekle/kaldır a basın.

    Ekle tuşuna bastıgınızda sizden dosya soracak.

    System.adm ye tıklayıp aç a basın ve Tamam a basıp çıkın, Sistem şablonları tekrar görünecektir….

  9. marsilya228 diyor ki:

    bendede aynen bu şekildeydi kayıt defteri düzenleme araçları yoktu kafayı yemek üzereydim format attığım halde düzelmedi pc de kurtcuk virüs varmış öncelikle stinger antivirüsle temizledim sonra gpedit.msc den kayıt defterine ulaştım 2 gün sonunda halledebildim usb açılmıyordu sürekli bilgisayar uyarı veriyordu görev yöneticisi açılmıyordu daha bir sürü sorun sonunda hallettim

  10. yusuf diyor ki:

    her şeyi denedim hiçbiri olmadı format attım iyice kafayı yedi bilgisayar birisi yardım etsin?

  11. OmerKARADENIZ diyor ki:

    Merhaba
    Karşılaştığınız problemlerde http://www.cozumpark.com/forums/default.aspx adresinden sorularınızı sorabilirsiniz.

  12. yusuf diyor ki:

    tesekkür ederim yardımınız icin

  13. yusuf diyor ki:

    bende casper neo var bilgisayarı aldığımda iyiydi ama gittikce kötüleşti birde regedit yazdım açılan yerden ne yapıcam??

  14. Ali Ermis diyor ki:

    gpedit.msc yi açamıyanlar mmc.exe yi internetten indirip system32 dekiyle değiştirsinler regedit te aynı .buna sebep olan virüs .exe lere saklanıp işlevlerini bozar.dosyaların bir yedeğini bulundurun.sonrada yine bozar

  15. fırat diyor ki:

    emege saygı tşkler oldu saol varol

  16. Ekrem diyor ki:

    arkadaşım bnim sorun şu regedit yazıorum Kayıt defteri düzenleme,yöneticiniz tarafından devreden çıkarlılmış. yazıo.Bnim pc vista home basic gpedit.msc ye de girmio buna bi çözüm pls

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

